2009-11-15 16:18:34

Just ja... ♥

såg en vän på Facebook.....som tagit bacon sprutan...David har tagit sin 1:a dos...Adam ska ta i skolan...Sandra vill inte....:) Han studerar till polis! kanske smittas det en del på polisskolan :P Eller allt extra jobb på sjukhuset som kräver det :)

Vet själv inte just nu vad jag vill med den heller, först var jag emot....sedan var jag för...och Nu vet jag inte? :)

Kan man bli snurrigare än mig...?
Nej, tror inte det.

Jag tänker och tänker idag och får inte ihop A och B med vissa saker..allra helst med mig själv och mitt mående.

Tänker inte ta den blodförtunnande tabletten idag....har knappt druckit ett glas med vätska och ingen mat....eller något sådant..tror inte det blir en bra kombination att stoppa i sig det då. På fastande mage menar jag.

Ja....måste vara kry till på tisdag....måste.....:( För Adams skull.....

Ja nu lägga sig ner igen....ligger och kikar på stand up emellanåt....känna att man kan le och känna glädje trots att man inte mår 100% :)

Fått order om att egentligen åka in idag av vänner...men efter behandlingen igår av medicin doktorn så känns det meningslöst....han var ju mera impad av mitt ingrepp och att jag var vaken under ingreppet. *sucka* Så jag har bestämt mig för att inte söka imorgon.

Dunta, gjorde idag en sådan god lunch/middag.....raggmunkar, men inte ens sådan mat lockar...då är det kris :P

Vem är Dunta...det ni :P Davids smeknamn på en mycket god och kär vän.



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se


[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback