2009-11-14 23:20:32

Känner mig.... ♥

så instängd....
Mår lixom så där ännu...käkar jag så vill jag spy....går jag så vill jag ramla...:/ Yrsel...
Tur Adam inte kommer hem förrns på tisdag så man kan försöka ta det lungt tills dess...

Och jag som har så mycket att göra...snart 1:a advent!!! Julgardiner, alla julsaker ska UPP.....Baka....Gahhhhh tänkt börja stryka gardinerna i god tid innan, men det får vara....:)

Baka...ja lussebullar ett måste, hembakade.......så gott :)

Uhm.....ja 14 december ska knäet opereras också och då måste allt vara klart...vill inte utnyttja mina vänner till sådant....:)

Sedan hoppas jag det är slut på oerationer för hela min livstid....skulle inte förvåna mig att under nästa mammografi säger dom...: du måste operera bort en tumör till....gjordes ju under 2006....eller så går jag och bryter bena eller någe? :)

Min älskade tur.....Men vet Ni vad?

Fredagen den 13:e klarade jag en operation på...så kanske dags att omvärdera den dagen?? :) En lyckans dag för mig...eller va fan vet jag....

Legat några timmar nu om vad jag vill med mitt liv...vad jag vill åstadkomma...vet Ni vad....Jag vet inte? :)

Men ni som känner mig vet ju att jag är världens snurrigaste/virrigaste människa....kanske därför?
Har alltid för många bollar i luften...har jag inget att göra så hittar jag något?

Nästa år är min sjukersättning slut.....skulle vilja hitta ett bra natt jobb...vill helst jobba med handikappade....
Varför natt? Jo jag fungerar bäst på natten...(anser jag). :)
+ att man kan vara hemma mycket med sina barn :) ´Det som jag älskar...Funderar ju också på det med att starta eget....bara ekonomiska kalkylen går ihop....ska bli spännande att kolla sådant..:)

Jag tillhör gamla skolan fast jag är så ung....tycker mammorna skulle få ha ett val tills barnen blir tonåringar....finnas hemma för dom...tror det skulle vara mindre problem med barnen idag om det fanns någon hemma hos dom.
Kan ha fel, men tänk om jag har rätt?

Sitter och lyssnar på RIXFM! Bra musik så här nu....skönt med lurarna på och bara skriva för att stänga världen ute.....och bara vara....trots att man inte mår 100.

Jag har en person jag vill träffa och det är Zinat....en underbar komiker...:
http://www.kometkomedi.com/

Jag pratar med henne på Facebook..en sådan underbar kvinna med så mycket bagage som jag...levt med våldsam man...som jag...
Hon omger sig med så mycket kärlek....och ger mig så mycket....och hon skrev senast:

Zinat Pirzadeh
Du är så god, hoppas att se dig en dag, :)
för 7 timmar sedan

Känner precis det samma med henne..det är en stark Kvinna....som är vacker...underbar, kärleksfull...precis sådana människor jag vill omge mig med :)

Vackraste finaset Zinat :)

Var tvungen att visa eftersom jag anser att så många människor är så egotrippade och skiter totalt i andra medmänniskor...har mött så många sådana människor!

Bitta...du som pluggar till  socionom, vore det något för mig....funderat på det ett tag, ska man söka den linjen?? :) Och du som känner mig ? :)


jaja nog med svammel för ikväll....:)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback