2009-11-16 16:35:25

Känner... ♥

mig helt utlämnad....helt och fullt......lägger mig ner under täcket och bölar istället....känns som det är det ända man orkar just nu....

Såg att jag hade massor med mail i inkorgen...men jag är ledsen....orkar inte svara.....

Hänvisad till mitt sjukhus....igen....men ..skiter i det....orkar ärligt inte bry mig längre....vill bara var frisk....som innan....

Önskar jag kunde ta mig upp på övervåningen till en dusch.....fan inte duschat sedan i fredags.....inte käkat sedan i lördags.....tvingade i mig...lite jucie imorse...höll på att få upp allt....

Ser att jag håller på att torkas ur i händerna....skinnet syns det på ganska så fort....

Kalla mig envis, kalla mig vad Ni vill.....men jag kommer inte söka sedan bemötandet i lördags....lägga ut 300 spänn på en doktor som är mera intresserad av ingreppet än någont annat....

Nej, dags att lägga mig......igen...orkar bara korta stunder sittande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback