2009-11-26 23:10:11

Känns... ♥

Lite hårt just nu....

Angående Adam....känns så förbaskat trist...med allt....att man får påminna sig själv att han vissa gånger inte alls förstår vad man säger till honom....utan korta kommandon som till en hund...

Ska man förklara något ingående om hur han ska göra en sak...så förstår han inte alls....:(

Har ju vetat detta..men ibland tar det tid....att öppna ögonen..och inse fakta när man är känslomässigt involverad....

Ja mycket tankar idag...massor som bara rullar runt i skallen...som jag önskar att jag kunde påverka....och göra Adam frisk...

Blir detta korta inlägg ikväll och det sista...måste försöka få ihop tankarna :)




Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback