2009-11-21 13:16:53

Kikar... ♥

På webbhotell, eftersom jag inte får egna julklappar så kanske man ska köpa det till sig själv? :) Har fått pris uppgifter.....helt ok...tycker jag nu när man läst på lite.....funderar på att flytta min blogg till en sådan och dona runt lite....*klura*

Har precis käkat en äckliiiiii lunch.....stekt korv med bröd....eller som Adam kom hem och sa: Raggarballe med svängdörrar....*asg*
Gillar Raggarballe...med svängdörrar..eftersom det inte är så gott så tänker jag på en svettig raggare och....ja *tvi* :)
Ja så man kan få till det.....:P

Jag inväntar Paradise Hotell avsnitt nr 5.....räkna med lite liv ?

Julklappar till barnen, har köpt en del....men lixom...älskar julen och skämma bort kidsen :) Funderar att åka till den staden där jag opererades...brukar vara där någon gång i månaden....busfabrik mm mm...men nu tänkte jag ta och åka och besöka enbart köpcentrum och bli klar med sådant.....Här i denna lille plutt staden finns ju inget så där...med leksaks affärer mm.mm. :)

Finns ju ett helt shopping centrum där som jag älskar att gå i och göra av med pengar :P

Min käre far kan ju följa med, eller hur du så kan jag visa vad jag önskar mig? :P

Nje skämt och sido...klart han kan följa med...gav en hint eftersom han läser här inne....då undrar nu hur jag kan skriva så öppet o mig och använda den ``grova`` vokabulär som jag gör?

*skrattar*
Jag säger det igen, vi är alla människor.....vi fiser, går på toa, har sex.....(eller ni kanske?) :P, äter, pillar näsan....till och med MIN far! Vi föds, vi dör......vi är alla lika så.
Han kommer inte ifrån det heller....:P

Jag ser lätt på människan....Sandra var 3 år då hon gick och skrek varje gång vi handla om jag skulle ha mens blöjor! :)
Mina söner vet om att mamma har mens!
Dom ser mamma naken...(stackars barn) :)
Lixom vad är problemet?

För mig är det så naturligt....vi är bara simpla människor....inte mer eller mindre....vi har alla samma behov...och den fria viljan, sedan är det skillnad med vad vi gör med den!

Men min far är likadan...han skämtar om allt....finns inga gränser där heller...hans tjurskallighet och grova humor har jag fått....kan jag tyvärr ej svära mig fri ifrån.....:)

Tycker det är viktigt att ta livet med både allvar och skojigheter :)

Man (jag) måste lära mig njuta mera av livet! Varje dag är en Gåva!




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback