2009-11-09 21:46:55

Kvälleri kväll :) ♥

Är det nu, sitter och slappar soffan efter att barnen somnat, sååå skönt så :)

Idag vid 13 tiden så ringde mobben...det var samtal från sjukhuset där hjärtat ska opereras!
Dom ville ändra min tid från nu på torsdag till 25 november!

Ja idag vat det ingen ide för dom att komma med en sådan sake efter det samtalet jag fick igår, så jag blev inte snäll i telefonen!
Redigt förbaskad blev jag och förklarade att då struntar jag helt i detta med operationen, det får vara och tackade för mig.

Efter ca 10 min ringde mobben igen och då var det samma dam igen....som då sade: Jag har pratat med doktorn, och dom trycker in dig på fredag, alltså en dags försening! Helt Ok :)
Ja hon märkte nog att det inte var någon ide att ens försöka få dit mig den 25:e istället, alltså lika med noll. :)

Ja annars då med Adam, det har gått bra idag, men Per får absolut inte söva honom, utan det är mig han behöver just nu.
David somnade ganska så fort eftersom han inte sover på eftermiddagen sedan länge tillbaka, bara på helger han kan lägga sig och slappa och somna framför tv:n. :)

Ja då får man vänta en extra dag på operationen, men vet ni vad det gör absolut ingenting :) Känns bra att åka på torsdag istället för onsdag :)

Per har semester då på fredagen så då tänker han åka upp med David så han kan åka och dona med honom själv på andra roliga saker :) Och så jag får träffa dom. Adam är ju på kortids så där blir det lungt för honom :)

Funderar på att gå och lägga mig och sova snart jämte min lilla Adam som är så beroende av mamma just nu :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback