2009-11-17 18:40:41

Läst... ♥

i boken om Adams kortidsvistelse...dom skriver i en bok vad dom gör varje dag...så skönt att läsa det man missar....och får hänga med...

Han har bara haft ett utbrott under ca en vecka...det är kanon bra för min lille kille.....han är så fin....

Dom hade varit och bowlat...*skrattar*
Ja, man hade ju kunnat varna dom....Adam är super duktig på bowling....:) Ser han framför mig....:)

Han slår till och med vuxna...jag har ingen chans....och jag är sådan dålig förlorare...trots att jag kör mot ett barn..jag vet...larvigt....Men dom som vinner över mig säger jag är en kanon dålig förlorare...säger jag blir arg & sur.....men jag förstår inte? :P

Blir så glad då Adam är hemma, trots att jag ligger i sängen så kommer han och kryper upp och lägger sig i jämte för att prata på sitt sätt: Mamma, Mamma, vet du sak???? Alltid dessa ord....dessa ord som jag älskar att höra.....:)
Bara få ge han en puss....trots motstånd och några slag...men han fick en PUSS av mig, huvudsaken :)

Sedan David då...jo han kommer och ger mig..high five...jag frågade varför han gav mig det...han sa : Jag ska gå och kissa!! *skrattar*

Sandra sköter sig själv....tusan hon är snart 18 år.....gahhhhh 36 och varit mamma så länge...vilken ära :)

Tnx Robert for the Heart on Facebook....i need it right know......:) Tnx for your prayers....:)

Tack alla andra som finns, tänker på mig.....Tack snälla!!

Har du mitt mobilnummer kvar så kan du väl ringa?
Ingen skulle bli lyckligare än jag...

Vad jag menar med det är en hemlis....hoppas personen förstår själv....finns ju iofs också på facebook....eller hur? :) Ett medelande där kostar ju inget? :)

Mina barn får mig att må bra.......resten...vill jag inte prata om...som jag skrev innan....men ibland kan skenet bedra och man visar en fasad.....


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback