2009-11-25 06:53:23

Lukten... ♥

av nybakade scoones :) Ungarna sitter tysta....wonder why??? :) Käkar kanske? :)

Underbart att glädja dom man älskar mest på detta viset.....älskar att skämma bort dom nära och kära!

Iofs inte van vid motsatsen, men det kan man inte kräva av sina barn :)

Wow...dags för Adams morgon medicin....snart hörs på hand vokabulär....en massa snaskiga ord...dom jag inte kunde innan, har jag lärt mig av min son....

Men skönt nog så jobbar skolan på detta nu.

En dag när han kom hem från skolan....tror jag käkade en clementin höll på att säta i halsen då han sa till mig:
-Mamma du är kåt! Bara ett konstaterande så där från honom..

Hur ska man tänka.....han vet ju inte ens vad ordet betyder.....samlade mig...nonchade....som vanligt då slutar han....då :) OCD`,n som pratar..men ändå...:)


Lixom horny var ju det sista jag var just då och när inte Adam var medveten om det så brast jag ut i skratt....:)

Ja dessa underbara barn.....älskar alla mina 3 så det gör ont...Adams doktor som skriver ut hans mediciner brukar säga....du älskar dina barn för mycket.....men kan man verkligen det?

Nu kommer snart Adams assistent, dags att sätta fart här :)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback