2009-11-15 00:28:20

Lyssnar på... ♥

U never c me again...och det stämmer med säkerhet till 100%.....det lovar jag! :)
Bra text....ibland stämmer texter så bra i verkligheten också :)
Känns bra men sorgligt....allra helst då man...möter goda människor...finns så få av dom :)

Är jag seriös i mitt inlägg eller inte.....spelar det någon roll egentligen? :)

Vad jag känner/tycker/tänker/skriver.....är inte alltid seriöst...eller så något mellanting...försöker alltid vara mig själv och ni som känner mig vet att jag är full av sarkasm....älskar att använda mig av sarkasm...:)

Jag vill ut och resa igen.....känner för en lång resa....långt bort :)

Angående mina erfarenheter av det med hjärtat..så vill jag klargöra en sak: Jag är inte missnöjd med vården jag fick på stora sjukhuset! Mycket nöjd! :)

Utan biverkningarna eller va tusan man ska kalla det :)
Tänker tyvärr inte söka om igen för det....gjorde det idag....och det var ju inget farligt enligt den doktorn....doktorns lag min lag? :P

Förrutom maten....*skrattar* skulle inte ens servera min hund sådan mat.....men men inte meningen att man ska skämmas bort med saker för då skulle alla kanske vilja vara inlagda!! :)

Borde sova...men är lixom lite halv rädd att lägga mig då hjärtat slår lite skumt...

Men nu ska jag lägga detta bakom mig som en ny erfarenhet och gå vidare med att fundera på vad jag vill med mitt liv...ang jobb mm.mm :)

Vet inte ens om jag vill bo kvar i denna staden...så trött här....så mycket elakheter mot andra människor...eller så är det jag som beblandat mig med fel människor?? :)

ja, jag vet inte.... kanske är det så....sedan vill jag hitta en bra skola och vård för Adam..vill att han ska ha det så bra han kan och få den bästa vården man kan tänka sig!



Jag har varit dålig på att höra av mig....:/ tyvärr till alla, men sedan jag kom hem så har jag inte mått bra som sagt....men ju bättre jag mår så mera kommer jag höra av mig + att jag vet att Ni mina vänner läser här :) Och uppdateras :)

ja, ikväll skrämde jag nog en person med mail på Facebook....Ber om ursäkt för detta...men kände personen borde läsa vad jag skrivit och få min tacksamhet! Men blev nog fel......känns det som.....


Yes.....första inlägget för idag och absolut inte sista...hoppas på en lugn dag imorgon....verkligen lugn....

Ni som frågat varför jag inte skriver ut vad sjukhusen heter.....Lever ju som sagt med skyddad ID och skriver inte ut platser här alls....så Nu vet ni som inte visste eller förstod :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback