2009-11-19 07:40:00

Men nu... ♥

vill jag bara njuta av att smärtan är borta för stunden ( tar inte ut något i förskott).
Och bara vill ha musik som man kan känna pulsen på......Hoppas hela dagen håller i sig så här....Känner faktiskt för en lång promenad....var ju ute och gick 4 ggr/dag ett tag....innan jag fick sparkar och ramlade med knät....
Men kanske ska börja försöka idag om det går.....:) Nej, det fick jag lägga ner...yrslig ännu, men kan ju också bero på att jag legat massor sista tiden och käkat dåligt...= knappt ingenting...så det lär nog försvinna då jag får mera mat och mera sittande och gående i livet? :)


Jag orkar SITTA!!!!!!  Vet NI vilken underbar känsla det är...??




Kommentarer
Skrivet av: Leroy

Läser din blogg då och då.



Hoppas det håller i sig. Du åter får balans och rytm.



Gjorde en Invasiv Elfas förra vekan och har fått remiss.



Ser fram emot att de försöker få ordning på rusningarna.



Haft sådana sedan början av 70-talet. Första gången dom fick den på EKG var för någon månad sedan då jag inte kunde kryssta bort det.



Efter en havltimme 220 i puls tog 3 timmar innan den var nere på normal. (Snacka om träningsvärk i hjärtmuskeln. Det var ju som att springa 3 marathon på 3 timmar i antalet hjärtslag.)



Ställer hoppet till att det fixar sig, Läkarn var jätte bra.



Man borde ju få va sjukskriven för man känner ju vad stress och ilska kan göra.



Men ne då, ta en betablokerare vid behov.



De påtalar inget om vikten av motion. Känner själv at det blir mindre ofta då man av träning tömmer ut stress och adrenalin med endorfin.



Hoppas det blir bättre. Musiken kan även den göra skillnad samt skratten.



Hoppas det blir bra. Tror på sjukvården trotts en kille jag vet de på sjukvården flera gånger fått opereras för dessa rusningar. Idag säger man sig komma åt 9 av 10 då de sitter på framsidan av pumpen.



Man kan ju hoppas att man slipper dom så att de inte dyker upp efter pension och ställer till med mer oreda.



Leroy

2009-11-19 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback