2009-11-25 18:26:46

Miss av mig? ♥

Att sluta käka godis? Kolla detta:

  • Choklad innehåller koffein, theobromin och fenyletylamin som gör dig pigg, glad och kåt.
  • Choklad innehåller kakaosmör som sänker kolesterolhalten.
  • Choklad har en hög fenolhalt. Detta motverkar hjärt- och kärlsjukdomar.
  • Choklad innehåller tanniner som motverkar karies.
  • Uhm verkar ju kanon nyttigt?

    http://www.coolstuff.se/Chokladfontan?utm_source=Webtraffic&utm_medium=Banne%20r&utm_content=Chokladfontan&utm_campaign=Webtraffic

    Hade jag gått på detta så hade jag köpt en på en gång..men nu är det ju så att äter jag en liten chookla bit så går jag upp, räcker bara att kolla in choklan så har jag gått upp minst 5 kilo :)

    Ja, men ni handla en vetja...rena hälsogurun :P



    Du:

    Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




    I Love my Life!:)





    Men du:

    Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

    Vickanen.blogg.se

    [email protected]


    Kommentarer
    Skrivet av: Elin Markusson

    Ja men mörk choklad äter man ju bara en max två bitar av, och den går man ju inte upp av, fniss..

    2009-11-27 23:52:51
    URL: http://www.metrobloggen.se/tusenideer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:

    Din mailadress: (publiceras ej)

    Din bloggadress:

    Din kommentar:

    Trackback