2009-11-24 03:17:40

mm .. ♥

Sitter här och sitter.....fixat med min Farm, yoville och lillfarm på Facebook...ja NI alla vet ju hur jag är fast i dessa...:)

Men sitter nu och funderar om jag tog rätt beslut i fredags..mejlade iväg till en person ang hur jag tycker/tänker/känner.....

Känns svårt nu...på något sett, helst hade man ju vilja få svar som : Dra åt skogen, vad glad jag blev, Ohh vad ledsen jag blev för det du skrev....eller bara tack & Hej.

Fasen kanske inte skulle dragit iväg det, men jag för min del tycker det är viktigt att man står upp för vad man tycker/tänker/känner.... Vare sig det är
kritik, snällhet eller elakhet så tycker jag man ska tala om för personen hur man upplever det, men vi är alla olika. Fast på ett vuxet sätt då förstårs...:)

Ja där är mina tankar just nu...:)

Kommer ju aldrig mera träffa människan men ändå.....:)

Ja nog om detta nu....ska snart lägga mig och nana igen, om jag kan somna...för nu är det en karusell i skallen som oftast nattetid :) Då allt kommer som jag vill sätta ord på :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback