2009-11-14 18:11:58

Något ÄR inte OK!! ♥

I min kropp....mår så fruktansvärt illa, yrsel....

Började igår vid 21 tiden...hjärtat började slå dubbla slag...Bang bang bang....och sedan tillbaka till normalt igen...kändes som hjärtat skulle hoppa ut och lägga sig på bordet......man tappar också andan då det blir så....Äcklig känsla....och ont gör det!!!!

Haft en massa probem med mina recept från stora sjukhuset!

Skit samma känns det som..behövs verkligen det blodförtunnande...?? Nej säkerligen inte....

Efter prat med stora sjukhuset efter alla min sk besvär idag så åker jag in till vårat lilla sjukhus!

Hade högt tryck....men annars slog hjärtat som det skulle...men varför är jag yr, illamående och kan inte äta?

Doktorn jag träffade här hemma var en överläkare.....
Han var mera imponerad över min operation än mina besvär.  Hans frågor:

Du sov väl under ingreppet??

Ehhh, Nej skulle jag det, detta görs alltid i vaket tillstånd...Uhm..han överläkare??
Ja sedan då:
- Kanske inte undra på att du mår som du mår..efter narkos....
-Nej, ingen narkos, jag var fortfarande vaken! Däremot så fick jag Heparin under operationen.
-Kände du då dom var inne i hjärtat?
-Nehe, gjorde jag....Självklart!!! Känder när brännaren blev varm och brände på ett ställe, men andra stället sedan kände jag inget på...sedan kände jag tryck och konstigheter....


Gahhhhhh......och jag fick förklara att man såg vad som gjordes på moniatorer mm.mm....han satt med lysande ögon och bara lyssna  och tyckte det var tufft.....

Jag ser inget tufft i det jag gjort...ser bara tragedi just nu..för jag mår som jag mår och hur jag mådde innan ingreppet....mådde så skit...

Fan, Fan säger jag, vill bara må bra, är det för mycket begärt!!

Kommer aldrig mera söka för detta...eftersom man möts av att man gjort en cool grej....FAN inge cool!

Länge sedan jag var så rädd....så jag ser inget coolt, tufft...mm.mm....

Fan vad irriterande....mår så dåligt med yrseln och illamående....mm.mm så jag irriterar mig på allt!

Ja annars då.....

Adam är på kortids...kommer hem på tisdag...
Han hade haft ett utbrott igår....kan bero på att jag ringde och pratade med en av grabbarna som jobbade där igår....och berättade att Att han skulle säga till Adam att mamma mådde bra och att allt gick kanon bra.....han trodde ju inte ens på mig då jag berättade att jag skulle fixa med hjärtat, hans kommentar blev: Du ljuger!

Önskar jag hade ljugit, känner mig sämre nu än innan...eller vad vet jag....

Ja Adam hade börjat bråka en del innan barntven och sedan till kvällsmaten...
Han skriker, slänger sig på golvet...så dom som jobbade fick bära in han på sitt rum....
Han vägrade ta sin tablett och kasta den på backen.....typiskt Adam....:)

Han är så älskad den lille killen och utan honom så är inte familjen hel, trots alla hans upptåg...

Min lille kille, jag menar nu inte har är mer älskad än dom andra barnen...:)

David då...Jo han var i torsdags och tog sitt vacin....gick kanon bra, han sa ingenting....inte ens en tår...det är min pojke det, ta sprutan utan mamma så duktigt....:)

Sandra då, jorrå....hon lever sitt liv :) Gör saker man inte gillar...och saker man gillar, som alla tonåringar ?

Och mig vet ni jue.....jag lever, men knappt känns det som....:)

Säger som igår...känns som en buss kört över mig....tryck över bröstet mm.mm.

Sitter med hörlurarna och bara slappar....känns som det är det man orkar.....fasen inte van att vara så handikappad....men vill inte röra mig då jag är så Yr!




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback