2009-11-18 14:40:10

Nu är det.. ♥

en Arg....Victoria.....så reta inte upp mer än nödvändigt....
Jag är så frisk och kry..så!
JÄTTE!!!!
Väljer att LIGGA i sängen i fosterställning med SNABBA HJÄRTSLAG, yrsel, illamående så jag inte ens kan ta hand OM mina BARN!! Mina barn = MITT ALLT!!!

tvi....vale...for sjukvården...kommer aldrig mera söka ALDRIG!!!!

Ska fortsätta och ligga i min säng och bara inte kunna göra något???

Idag går jag INTE att prata med, ONT halva dagen, INTE sovit inatt...eller idag mer än slumrat till och från!

Skit i mig så skiter jag i dig! Enkelt att förstå? Kanske bäst att man lever efter det.....vad vet jag?

snart kommer alla jävla vidriga ord man kan säga...

tror BÅDA sjukhuset totalt skiter i hur patienter MÅR?

Kräv inget seriöst Nu av mig för då får DU räkna med en känga TILLBAKA, en sådan dag är det......efter denna sjuka helgen och halva veckan!!!

Jaja så länge det inte är DU eller någon annan som mår så här så är det säkert bra??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback