2009-11-15 18:23:44

Nu gråter jag snart.... ♥

legat i denna jävla sängen hela dagen..orkar inte ens gå upp, mer än att skriva här...

Nu tvingade jag mig själv att ringa stora sjukhuset!!
Psyket påverkas otroligt mycket här...man ligger och tankarna bara rusar...då hjärtat slår på.

Men den sköterskan tyckte jag skulle söka vård igen....in my ASS säger jag då, möta en läkare som är mera intresserad av mitt ingrepp än hur jag mår...

Vet i fan, kom på att det är säkert därför jag är gråtmild idag också.....:/

Ska man behöva sätta sig i bilen och in till stora sjukhuset..lixom 13 hela mil!!!
Hon tyckte jag skulle gå med övervakning....av hjärtat.

Dom gjorde ett EKG igår här...men det visade inget då sa hon på stora sjukhuset att det kanske inte visades något just då?? Helt sant...:/

Nej, nu skiter jag i detta, skiter i att söka här...så får jag bli mera dålig då.....fan tigga till sig vård....eller något!

Trött som en Gnu!!!

Lägger mig under täcket och hoppas det går över eller något.....


Skit samma med allt just nu.....blir så då man inte äter, dricker....man tappar allt....kom på en sak också...har bara varit och kissat en gång idag och det var i morse...eftersom jag inte intar vätska så lär det ju inte kunna komma ut något heller...

jaja, lägga tårar på kudden ........*muttra*

Förbannad, arg, ledsen och allt på en gång....

Vill INTE må så här!!!!!

Uppdatering!

Har nu pratar med vårat slakthus....kallades så då jag jobbade där...sjukhuset alltså.....dom vill att jag ska komma in, men dom garanterar ingenting....ansvarige doktorn som avgör vad som händer.....reste mig nu upp för första ggn sedan i förmiddags....WOW vad det snurrade...extra...mycket..jaja gör mitt val skiter i att åka in....betala åter igen 300 spänn för ingenting....och sedan betalar man så hög skatt....ja jag är ingen låginkomsttagare....har så jag klarar mig och lite till......Men jag funderar på vart mina skattepengar går...kanske dags för en privatisering av sjukhus???? Så kanske man skulle få bättre hjälp....
Men nu kommer jag stanna hemma...That`s it.....



Over and OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback