2009-11-21 19:04:15

Nu så.... ♥

Ha jag varit ute på min 2:a prommis med en goooooood vän.....mycket god vän, alltid lika kul att umgås...doggen och vännen :)
Vi var ute och gick....och jag tog med mig kidsen så dom fick springa av sig.....njuter i fulla drag av att kunna gå....och må Bra! :)

Har en promenad till ikväll att ta vid 21 tiden....om det löser sig med allt! :)
Då är jag uppe i 3 prommisar idag på ca en 40 min till en timma :)

Äter inte som jag ska än....men försöker få i mig nyttigt.....enbart, inget godis eller något....sådant skräp....

På måndag ska jag till min sk husläkare....tyvärr har han den jag gillar bäst någon anledning tagit tjänstledigt....ska han få banner för då han kommer tillbaka.....:) Eller om man möter han på stadens gator :)
Han tar min son Adam så bra....han är så underbar med honom! :)

Men ska kräva en annan kille där som jag känner.....som jag litar på och har respekt för....varför jag ska dit....bra fråga....får se vad besöket ger så....kanske jag kommer dela med mig? :)

Berättade för min vän ikväll...och denne tyckte detta skulle passa mig....Hoppas det.....:)

Vännen hade med sig sin hund...vad jag saknar min Maya....Maya är min rottweiler som jag fick göra mig av med pga Davids astma....saknar henne dagligen...pratar om henne i massor....hoppas hon har det bra i nya hemmet...

Den dagen David klarar av eller astman växt bort så ska jag ha en voffse...en rottweiler igen :) Älskar den rasen :)


Ja denna helgen går i själavårds tecken....man behöver det ibland.

Jag har uppdaterat mer än jag trodde jag skulle hinna :)

Efter promenixen så satte vi oss kring ett bord och bara snackade....så skönt att bara sitta och snacka och mysa....med tända ljus...mm.mm alltid lika mysigt och med en människa man kan ventilera allt med.



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer
Skrivet av: Leroy

Vad glad jag blir att läsa att du och livet går framåt.



Säg att du lyssnat på Ken´s fina låt.



Du får gärna ladda med lite Af Ugglas:

http://www.youtube.com/watch?v=Hpd7qPYQ9hU



, http://www.youtube.com/watch?v=9iP9dgTg2Ag

eller Lisa Ekdzhl - http://www.youtube.com/watch?v=fdsmbQC9y1E



Må bra och hoppas du mår bättre!



Leroy

2009-11-21 22:22:20
Skrivet av: Malz

Hej vännen, tack för en underbar och trevlig kväll. Det var verkligen kul att träffas irl igen, för det var ju ett tag sen nu.



"Drutten" är helt slut efter allt bus med ungarna. hihi Så det var bara bra för henne.



Ska försöka klara av mina bestyr i morgon på dagen, så kanske vi kan umgås en sväng på eftermiddagen/kväll igen. Ta en promenad eller plocka svamp. (om det nu finns någon kvar hehe) ;)



kram på dig min älskade vän!

2009-11-22 02:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback