2009-11-19 22:13:37

Nu...blire.. ♥

reklam paus.....http://www.techspot.se/ ifall du  dator nerdar...Pers sk blogg.....barnens pappa och min blogg skiljer sig från min....

Han pratar om sina älskade teknik saker....jag om mina älskade barn...där ser man hur män och kvinnor fungerar olika? :P

Jaja, nog om det, nu fick du reklam här också! Nöjd? :P

Har varit och käkat på min älskade Kina restaurang....har KÄKAT lite....älskar kina, thaiimat.....dom är helt underbara som jobbar där....är man stamkund så är man...eller? Vi pratar barna....ja allt...:)

Käkade efterrätt också....uhm friterad banan med glass....glassen är skit samma...men bananen...men orkade bara en...dom har 2...men jag tog den minsta....magen orkade inte med mera mat och det är Bra!

Jag är trött...så trött faktiskt...kanske stänga ner datorn och nana....borde det....

Men tänker inte!!!

Paradise Hotell!

Vad ska man tycka......sex 1:a kvällen? Uhm...ja not my style....:)
Blev inte förvånad faktiskt...att det hände...inte alls.....men jag tycker synd om Jackie.....han kom för fort :P
Vad gav det samlaget henne? Tror faktiskt ingenting....därför jag absolut inte tror på engångs ligg....tror inte det blir bra....på något sett alls....det är ju inte bara en som ska få sitt, man är ju 2 om det? :)

Många tycker Jackie verkar vara korkad, bimbo....jag brukar inte döma...faktiskt och placerar henne inte i något fack...kanske är hon smart...kanske inte? :)

Men sedan såg jag Alex Schulman...jag älskar den grabben och hans framåtanda...vi är lite lika...eller ja mycket...kan prata om allt....
Han berättar att det lär komma mer sex i detta programet...då bland annat anal sex.....och dom valde tydligen och göra det utan lakan på sig eftersom parterna trodde inte det skulle sändas.....:)

Vad ska man säga....jag säger så här...: Jag skulle aldrig låta något komma in i min bak, mer då än medicinska skäl....Men jag blir äcklad av själva tanken anal sex!  Är jag för pryd?
Nje jag vill inte ha en ringmuskel som inte fungerar till slut.....måste vara jobbigt och komma till doktorn...den dagen.....
- Ursäkta doktorn, jag har ett problem......en ur kn*llad ringmuskel....gahhhhhhh jag hade dött om jag ska vara ärlig....:)
Nje, men jag har så svårt för det där.....tror inte man ska ha sex i baken...tänker på alla bakterier..mannen får med sig ut...och sedan sprider....eller något....sedan kan jag inte tänka mig att det ens är skönt?? Jag kan ha fel....men jag tänker absolut inte prova!!!
Vad är det för fel på vanlig hederlig sex? :)

Jag vet att jag skrev att jag inte skulla kolla på det, men följt det på nätet...Tv6.se,skriv inte kanal6.se, då hamnar ni på annat..iofs kika om ni vill....:P

Kan inte slita mig från det nu..varför fastnar man så lätt....är man nyfiken på att andra gör bort sig...?  Eller alla dessa intriger....eller sexet...hahah ja visst var det kul att höra deras snack under sexakten..men va tusan....måste man snacka så dant då man har sex...? Iofs behöver man ju inte vara knäppt tyst...men va då..? :)

Funderar på vad som lockar mig att kika på det, jag anser att programet ger mig ingenting...har bättre att använda hjärnan till...men vet i tusan...*skrattar*

Kanske nyfiken på andra bara helt enkelt och dess intriger och kanske deras sex....vad vet jag....:P
Måste reda ut det...med mig själv....hur fasen jag finna det roande att kika på det :) Får ta mig ett snack med mig själv ikväll! :P

Har fått en del frågor igen...skicka gärna mera ....:) Älskar frågor...ska försöka besvara någon här nu:

Vem är Tilt?
Svar:
Tilt i pannan? :)
Tilt är en kille som jag känner....en kille som är som jag....ursäkta Tilt...men du är lika mjuk på insidan som jag...ooopppsss sa jag det????? :) *asg* Vi som är så hårda...Nej, men så här är det....Jag har en vän som Per började prata med (Barnens far) och han hänvisade Per till denna Tilt, sedan efter det började han och jag snacka en del...Han är en kille som sagt....eller shemale...eller ?? Heheh interna skämt sorry...
Jag vet inte hur jag ska förklara...Jo så här: Han är en tuff kille...utan hår på k*ken, eller jag menar huvudet!:)
Han kan jag ta allt med....precis allt....trodde inte det från början....han var en kall..galning tyckte jag....Men efter många timmars nattliga samtal....så ändrar man uppfattning och mycket Poker spelande...tills han slutade...spela..
Nu när jag mått så dåligt så frågade han vart Victoria försvunnit, det är inte Victoria jag pratar med! Han vet vem jag är och bryr sig och jag om honom!
Bra kille, hoppas innerligt han hittar en tjej så han och hans barn kan må bra :)
Han har en bra förmåga att sätta MIG på plats....och få mig inse saker och ting.....= en värdefull vän som ALLTID är ärlig.....ALLTID  menar jag :)
Kort om honom, eller det blev lång vän kärlek förklaring :)



Hur orkar du med allt?
Svar:
Vet i tusan faktiskt....nu i veckan ville jag bara avlida..slippa eländet....ville bara ha en spruta och sedan borta...mådde pyton....sov inte på 20 timmar på ett dygn eftersom hjärtat slog och slog...var så rädd..såg inget ljus....
Jag orkar pga mina barn, mina vänner och Per som tar det då jag inte orkar.



Har du och Per separerat?
Svar:
Jobbig fråga...vet inte vad jag ska svara, jag älskar honom, han är far till mina barn....kommer alltid älska honom, han har aldrig gjort mig något ont och jag vet att han älskar sina barn till döds som jag...
Vi är 2 vuxna människor som lever för våra barn, absolut.....men inte för varandra......men vi respekterar varandra och älskar varandra, vi har som sagt barn ihop och måste vara vuxna och mogna för barnens skull.



Ifall ni har separerat, har du/han hittat någon ny?
Svar:
Är det så lätt att bara hitta någon? :) Tänk om någon kunde hitta mig? :) *skrattar* Nej då....finns ingen annan...



Hur ser du på tiden sedan 2002? Ångrar du något i ditt liv?
Svar:
Då Adam föddes så dramatiskt...så har jag varit med om så mycket underbart, samtidigt som så mycket tårar...men en sak är jag säker på: Utan mitt bagage så hade jag inte varit den Vickan jag är idag.
Jag försöker inte ångra något alls....försöker se det som erfarenheter i livet så man inte blir bitter....:)
Jag har gjort många saker i mitt liv som är mindre smarta..men har vi inte alla gjort det lite till mans?


Hur länge sedan är det du flyttade från Hallunda?
Svar:
Ville ej bo kvar där jag blivit brutalt överfallen i mitt hem....flyttade 2002....innan jag ens kom hem från sjukhuset så hade jag ny bostad...allt var flyttat till
annan ORT!!!! Nöjd TILT!!!! Han kör med mig....inte nöjd med mina svar....




Vad sysslade du med innan Adam föddes?
Svar:
Hade ett kanon jobb....tjänade bra (gör jag idag också iofs).
Sedan bodde Sandra hos sin pappa 1 år innan hon kom till Sthlm....hon ville inte med från början...:/
Under den tiden då jag var ensam så var det mycket Paaarty och massa saker som man idag växt ifrån.
Resor med jobbet....Kryssningar med jobbet.....ja en massa kuligt :)
Men jag har roligt idag också! :)



Ja lite av frågorna jag fått....har försökt svara så ärligt jag kan....vissa saker har jag inte pratat med andra människor om....och vill inte....för det är mitt  personliga....:)

Mera frågor får gärna mejlas eller skickas i gästboken....:)




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback