2009-11-28 02:54:23

Ohh my :) ♥

min mage gör ont...käkade för mycket förrut och kebab tallrik...tror inte magen tålde de eftersom jag käkat så lite sista veckorna...så fick det fart...dass besök och magknip :)

Kul Natt? :)

Skit samma, gott vare, men blir inget mera sådant stark & fett på ett bra tag :)

Ja alla sover...endast jag vaken, synd man inte kan tända upp och passa på att överaska barnen med all uppsättning som ska upp :)

Jao nu ska Facebook kollas, kanse behöver farmas :)



Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback