2009-11-22 21:59:56

Omnämd! ♥

I en väns blogg, som fått brev från en läsare:

http://monicaantonsson1.blogspot.com/2009/11/det-kom-ett-lasarbrev_22.html Längst ner i brevet så blir jag omnämd!

Tack Maria för din omnämning! :)

Jag är stark..men jag lovar att du hade också varit lika stark...man tror inte man skulle klara vissa saker...men så tänker man inte då man är mitt upp i allt! :)
Jag Vet att du är lika stark! Vi alla människor har en styrka som kommer fram då den behövs! :)

Så tacksam för er alla som skriver så fint, utan Er är man liten :)


Kram




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]





Kommentarer
Skrivet av: Leroy

Utan dig så vore jag mig ännu mindre.



Jag har läst och sett din phatos under lång tid.



Härligt att se din kämpaglöd och att rättvisan säkert gör att allt ordnar sig.



Du med ärlighet orkar vidare, att du nu valt att motionera, försöka komma igång. Du har visat att man från botten kan söka sig uppåt. Man kan välja att gråta till Kens fina låtar mm. Trotts att man själv blivit kränkt och fönedrad. Att du visar att det handlar om vilja, förmåga och lämplighet.



Du verkar hederlig och trovärdig och det är en stor sak för mig. Du ger mer än du tar och kräver. Du skriver vackert om dina barn och gör allt du kan.



Kram själv och jag hoppas allt blir bra.



Leroy

2009-11-22 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback