2009-11-28 13:23:49

Patetiskt? ♥

Funderar ofta på hur människor beter sig.....varför kan inte människor prata MED varandra istället med andra om en annan människa??

Förstår inte alls att vuxna människor beter sig så....inte undra på att dagens tjejjer och killar beter sig som dom gör...säger som alltid...barn tar ofta efter sina föräldrar.

Jag har fått den gåvan, vill kalla det gåvan..istället för att gå och tro saker så kollar jag med den personen det berör, så mycket enklare + att det blir inget snack från min sida...utan man får fakta på fatet :)

Men tyvärr så går hellre på tok för många människor och pratar om andra...utan ens prata med personen och jag tycker männiksor som är så borde skämmas ordentligt!

Kommunikation är A Och O i mitt liv, lika så sanning....förstår inte att vissa människor har så svårt med det :/

Men men jag gör det som jag tycker är ärligast...pratar alltid med personen det berör...sedan att andra människor är fega och inte kan prata med andra....så är det deras problem...kommer sätta dom orentligt i klistret en dag....

Pratar i allmänhet nu :)

Jämför mig själv med andra människor jag sprungit på i livet och om hur olika vi är.....:)




Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback