2009-11-04 00:42:06

Pratat.. ♥

Med min käre far idag....
Med anledning av detta med hjärtat...ska sätta mig och skriva ett papper och ha med mig till sjukhuset.

Skulle något gå fel och man skulle få en stroke eller något så vill jag att dom ska stänga av varenda apparat om det är så att man skulle bli så illa däran.

Skulle aldrig klara av att leva som ett paket.....Jag har för många år sedan anmält mig till donations registret.
Tycker det är en viktig grej om man blir så illa däran att man kan hjälpa andra in i sista stund!

Det kommer naturligtvis gå bra, men alla papper ska man ändå ha så ens anhöriga slipper stå med besluten sedan.

Kommer göra så varje gång jag ska opereras...blir ju 2 ggr på inom loppet av 1 månad...först hjärtat sedan knät i december!

Sitter och kollar Big Brother...gamla avsnitt, men huga vad människorna gör bort sig...en del har sex med andra trots att dom har tjej ute......så otroligt taskigt mot den som satt utanför rutan och fick se detta. :/

Har pratat med vänner angående otrohet idag....det är något jag aldig skulle kunna tänka mej att göra eller förlåta.
Det värsta sveket en man kan göra mot mig!
(Om man nu inte pratar andra olika övergrepp då.)
Men det är svårt, jag dömer ingen som är otrogen, skulle aldrig falla mig in, men en sak är säker...man kan inte bara skylla på EN person då det blir så....man är två som går till sängs.
Andra hade gått vidare och tagit hjälp av psykologer mm.mm för att lösa problemet som gjorde att otrohet uppstod.
En del försöker gå vidare på en gång och fortsätter leva tillsammans.
En del kastar ut den otrogne partnern och vill inte veta av honom/henne mera....jag hade gjort det sista.....jag hade kastat ut han...tror jag....eller jag vet inte beror kanske på omständigheter...

Ett väldigt svårt ämne/beslut bara man själv mår bra i besluten man tar, eller har jag fel?

Mycket tänkande på det ena och andra idag....:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer
Skrivet av: Anonym

lycka till med operationerna ..! jag säger samma sak som du om otroheterna ...! jag känner folk som har varit med om det och de har mått jättedålgit av det ...!

2009-11-04 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback