2009-11-25 21:14:46

Promenixat.... ♥

i ca 1 1/5 timma :)
Känns underbart att komma hem sätta sig i soffan och känna hur knät värker :P

Nje men känslan är skön...att bara gå fast det regnar och vattnet bara rann i ansiktet ett tag :)

Skämde ut Sandra som var med också..sjöng högt och sådana saker :)

Ja...ikväll hoppas jag somna :) Känns så men kan iofs ändras :)

Jaopps....ska nu kolla tv en sväng, sedan sova hoppas jag :)



Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback