2009-11-24 20:45:47

Räkningarna... ♥

Borta..inlagda och klara...Men vad fort alla pengar försvinner....:)

Men sak samma bara man gör rätt för sig så är det sak samma...betala och vara glad :)

Skulle aldrig falla mig in att inte betala in något...jag är en sådan person som är livrädd för att hamna på inkasson och sådana saker....

Har sett människor hamna där och dom kan ju inget göra alls efter det....:/
Så jag är tacksam att jag får ihop det, det är huvudsaken för min del.:)

Ingen som ville ha mina räkningar som jag bjöd bort..så man fick snällt betala in dom :P

Måste börja förbereda bullbak och sådant till 1:a advent då det kommer besök :)
Ska bli så mysigt :)

Önskar man kunde bjuda in alla som finns i denna cyber värld också...men tyvärr fungerar ju inte....

Idag blir det säng tidigt antar jag....eftersom jag fortfarande sitter uppe så känns det ordentligt i skallen, men men sover kanske hela natten istället :)

Hann ej med dagens musik..men har faktiskt inte lyssnat på musik idag heller så....kanske ska låta det vara så då för idag? :)

Glöm nu INTE att NI alla duger precis som Ni är :) & Sov gott sedan! :)



I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback