2009-11-30 00:54:08

Så ere... ♥

eller något :)

Haft nackspärr i en vecka nu, blir bra ena dagen sämre andra, någon som vet hur länge det kan sitta i? :)

Ja iofs en petitess finns värre saker i livet :)

Har inga direkta funderingar ikväll...var bara svårt att få Adam att somna, men han var säkerligen uppe i varv pga besöket vi hade idag :)

Träffade en släkting som jag bara sett en gång i livet innan och det var flytktigt...oerhört trevlig!
Pappa var här också och det är alltid lika kul....honom litar jag alltid på till 100%, man kan ta allt med han...finns inga saker man inte kan prata om och sedan denna ärlighet...tänk om alla kunde vara så? :)
Okomplicerad, ärliga, kunna ventilera allt.
Finns inte många jag har det förtroendet för.

Ja.....Sandra sover inte hemma inatt hon sover hos tjejjen som mådde så dåligt igår och det är jag glad över att hon mår bra och att Sandra inte skrämdes iväg igår utan såg att det var hennes alkohol missbruk som pratade...

Uhm...ja finns nog inget mera att skriva just nu mer än att jag är så oerhört lyckligt lottad i livet! :)

Jag har mina barn, jag har mina släktingar,jag har vänner som alltid finns.
:)  Och jag för dom då också för den delen :)


Försök göra som jag gör varje dag, det hjälper faktiskt...kika in i en spegel...möt din blick och säg något snällt....det fungerar....*lovar* :)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback