2009-11-11 17:00:38

Såå trött.... ♥

Sov ju inte inatt och idag när jag ville sova så ringde fånerna hela tiden.....typiskt :)

Jag är så arg....Adam har ju en assistent i skolan....det har slarvats bort 2 uppsättningar av gympa kläder, en munkjacka...och nu senaste stävlar och regnställ till ett värde av 600 kronor.

Jag förstår inte hur alla hans märkta kläder kan försvinna.....stövlarna hade jag inte hunnit märka..men dom låg i samma påse som märkta regnkläderna...

Till saken hör att jag nu innan jul inte har råd att köpa nya kläder...och stövlar...:(
600 kr som bara är bortkastade i sjön....:(

Blir så förbannad att Adam nu får gå utan stövlar och regnställ i skolan då det är sådant här skit väder.

Både besviken och förbannad....och faktiskt ledsen...

Efter att 2:a sättet med gympa kläder försvann så skickar jag inte längre med gympa kläder till honom..för jag har inte råd att 2 ggr inom en månad köpa nya sådana...

Adam har ju nu en medicin som inte ingår under högkostnadsskyddet och den kostar multum för 21 tabletter..så där lägger jag pengarna som blir över ....

Ja så förbannas och less....ungen får gå i gympa dojjor då det är svinblött ute..och utan regnställ då det regnar..:(

Gjorde åtminstone en anmälan på stövlar och regnkläderna, ett måste då någon verkar ta hans kläder....

Tror inte skolan förstår hur det fungerar....eller något.


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback