2009-11-15 02:19:03

Senare idag... ♥

Ville tydligen några av er veta..vad som hände då mitt hjärta åtgärdades....
Kan skriva en liten berättelse senare idag, om det är Oki.....
Ni får gärna kommentera i gästboken...istället för att mejla :)
Iofs skit samma.....jag får ju läsa vad ni skriver och tycker :)

Att jag fortfarande är uppe är pga att jag pratar med tjejen som kan förlora sitt barn...jag kan inte släppa en människa som mår dåligt....utan försöker finnas....och finnas och finnas lite till, som jag skrev i ett föregående inlägg så önskar jag att jag kunde hjälpa alla....
Vara hos, vara en kram kudde.....en axel att luta sig emot....men nu kan jag inte det....och det är jobbigt...

Jag Vet att jag inte kan lösa allas problem.....eller vara involverad!

Men jag kan finnas där som medmänniska, en utomstående som inte är personligt inblandad med känslor mm.mm....
Kanske ska fundera på psykolog yrket? :)

Har nu också hjälpt mina vänner i farmen på Facebook.....ja ni vet att jag är fast i detta ....totalt hooked up :)

Förresten....Robert Alan Baker Junior!!!! U never write in my guestbook, Why??? :)

Vem är nu han då....jo en vän i Usa :) Som jag satt in en translator för...och så kommenterar han inte ens...Bad bad bad bad Rob :)

Bra att ha vänner lite varstans ifrån.....får ju träna på engelskan i massor....och skriva, annars så pratar man ju mest engelska...but now i can write it to :P Eller kunde innan också iofs....men sak samma...nu tränas man varje dag och det är Bra!!! :)
Tycker grammatiken är svår i engelskan emellanåt, men men vem ha sagt att allt ska vara lätt?

Känner mig hungrig...men kan inte äta...men jag dricker det jag älskar mest!! Kan ni gissa vad?? Jooooo...Cola Light.....tyvärr.....så väska får jag i mig....

1:a advent så är alla mina vänner som kan komma hem till mig på glögg, pepparkaka, lussebulle, nötter.....ja allt som förbereder julen....massa mys....älskar att göra så...ska bli tradition...så NI vet.....att det är på G i år...för ett sådant upptåg....Glögg har 7 av det finaste hemma....:P GränsöGlögg och ett annat gott med andra smaker.
Naturligtvis Alkofritt, finns inget annat alternativ.....hos mig :)
David och Adam älskar också glögg.....:)

Jag dricker så där......kanske en liten kopp.....om vi pratar alkohol...så dricker jag alko cider, vin :)
Öl ser ut som piss och smakar skit :P

Men dricker gör jag ju mer än sällan.....skönt iofs, man kan ha roligt utan sprit...och slippa vara bakis är ju underbart :)

Ska försöka ta bort förbandet i ljumsken nu..men där sitter en stor....sak...tusan order försvann :)
Det är tejpat....så räkna med att man kommer skrika i då tejpen ska bort.....:/


Tänka sig att jag hann ett inlägg till....nu har hjärtat också lugnat sig så nu ska jag sova, antar jag i den stora sängen....känns så stor.....men men tänk dom som inga sängar har....så inte ska man klaga :)


Tydligen så vann Team Ola...körslaget....tyvärr inget jag bryr mig om...följer inte dessa program....:)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se


[email protected]

















Kommentarer
Skrivet av: Anna

kikar in och önskar dig en trevlig helg.. Fint du har fått inne i bloggen :)

2009-11-15 02:38:28
URL: http://myzsol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback