2009-11-25 16:48:22

Ska.. ♥

nu börja med middagen....:)
Tror det blir köttfärsås med pasta....funderade på köttbiffar innan,men har ej orkat förbereda det så det blir det enklaste av enklaste :)
Så tråkigt att varje dag samma visa hitta på middag.....:)
Ingen som vill komma hit samma tid varje dag och göra det åt mig? :)
Nje skämt och sido.....vore roligt att slippa det någon gång i varje fall....vore kanon skönt :)

Idag har jag varit så trött och hjärtat har slagit konstigt....:/  Men det har gått över...kommer och går :(

Men ska inte klaga, kanske blir så här nu...allt kanske inte gick bort...:)
Men jag är glad att jag inte har obotlig cancer eller något....för det kan man aldrig föreställa sig förrn man är där....om man skulle haft det.

Försöker alltid se det så...att jag inte har det värst :) då brukar man komma ihåg att man är lyckligt lottad :)

Nej nu är kl 5 snart dags för middag :)



Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback