2009-11-26 09:02:16

Ska... ♥

upp och duscha....sedan gå ner till stan...blir promenix idag...eftersom jag behöver det verkligen....:)
Känns så skönt när man gått....sedan ska jag ju iväg på mötet och grejjer...har ju egentligen inte tid med något.

Skulle beställa tid hos husdoktorn idag....ang det viktiga jag glömde...sist....men upptagen hela dagen *muttra* :)

Jaja, kanske får en anledning med en paus imorgon då, då jag bakar, städar pyntar...ja allt ska göras :)

Måste ha tag i panelgardiner till mitt sovrum....trodde jag hade till alla fönster, men ack så fel jag hade :)

Nej upp och göra mig i ordning, sedan staden :)


Uppdatering!

Jobbigt det är med trappor då knät inte fungerar...upp går bra, men ner är tusan värre....:/
Var nyss uppe och glömde allt utom byxor....kan man gå utan sådana tror ni? :)
Eller är det bättre att gå upp och ta på sig....? :)
Rulltrappa kanske man ska införskaffa sig? :P Eller inte....

Nje på med byxor och sedan skor mm.mm sedan gååååå lär ta sin stund till stan härifrån...så är det att bo en liten bit utanför...:)
Men Ipod på högsta volym så kommer det gå kanon bra, så det så! :)


Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback