2009-11-24 04:49:13

Snart! ♥

Är kl 5 :) Morgon, ny dag och nya tag! :)
Underbart, tror jag :P

Julgardiner ska upp idag....ett måste och alla räkningar ska in...glömde det idag.....finns en hel hög i köket..någon som vill ha?? :) Ger bort dom gratis! :P

Har suttit och besvarat en massa mail idag...hade en hel drös i Vickan105 mailen...:)

Tog ett par timmar....får se om jag kan hitta några jag kan skriva ut här sedan....som inte är för känsliga eller något...:)

Yes....ska ut i förrådet där frysen står och hämta köttfärs...se om det är kallt ute också....har iofs en stor frys inne med...men båda är fulla....:)

Köper ju kött från en köttbod varje år....massor med kooo kött, jag äter ju inte gris...kött. Gillar helt enkelt inte smaken av det...:)

Vet iofs inte vad jag ska göra av färsen imorgon..kättförsås....tacos..finns en del att tänka ut...tacopaj var länge sedan....:)
Men eftersom jag själv inte är så hungrig så spelar det ingen direkt roll vad det blir....får kolla med la barnen imorgon :)

Nje ut och kylan och hämta färs :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback