2009-11-27 07:48:16

Somnade... ♥

omkring halv ett inatt..vaknade kl 10 i fem då David kom upp, men han somnade om i min säng till kl sex :)
Sönt med lite mera sömn inatt :)
Behövs verkligen! :)

Idag MÅSTE jag få alla fönster klara, men har bestämt mig för att inte baka egna bullar utan det blir köpta sådana...hinner ej :)
Tänker ej stressa ihjäl mig mer än vanligt inför söndagen :)
Måste inhandla mera glögg också tror inte det räcker med 7 flaskor....lika bra att ta ett par till :)

Pinsamt då man har bjudning om man skulle få slut på det :)

Ja ser så fram emot det, finns inget mysigare att samla alla man tycker om och bara umgås :)


Ja nu ska snart David iväg till dagis! :)

Så jag kan sätta igång....:)

Idag kommer Adam hem från kortids, mysigt :)




Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback