2009-11-23 18:52:38

Sova... ♥

snart för min del..är så trött :) så slänga huvudet på kudden skulle inte skada...:)

Vaknar jag inatt så skriver jag mera då, men hoppas jag sover hela natten, känns som det behövs nu....:)

Ska ta lite smärtstillande så man inte vaknar av nacken...men den känns inte så mycket eller så har jag lärt mig avleda värk? :)

Nje sak samma med nacken....om jag ska vara ärlig...mår ju bra i övrigt och det är det som räknas!! :)

Försökte hitta någon låt...denna e helt Ok....:


http://www.youtube.com/watch?v=7OQ4dA4CsC4


God Natt om vi inte ses mer idag!! :)





I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback