2009-11-22 23:31:46

Tack Leroy!!! ♥

Gästboksinlägg från Leroy!  :

Utan dig så vore jag mig ännu mindre.

Jag har läst och sett din phatos under lång tid.

Härligt att se din kämpaglöd och att rättvisan säkert gör att allt ordnar sig.

Du med ärlighet orkar vidare, att du nu valt att motionera, försöka komma igång. Du har visat att man från botten kan söka sig uppåt. Man kan välja att gråta till Kens fina låtar mm. Trotts att man själv blivit kränkt och fönedrad. Att du visar att det handlar om vilja, förmåga och lämplighet.

Du verkar hederlig och trovärdig och det är en stor sak för mig. Du ger mer än du tar och kräver. Du skriver vackert om dina barn och gör allt du kan.

Kram själv och jag hoppas allt blir bra.

Leroy

WoW!!! Tack :) *ge en stor kram*

Mm jag vet att du läst och är glad för alla läsare jag har! :)

Yes, jag är tjurigt rättvis...*ler* Nästan till tjurskallighet ibland....:) Ja utan min egen kamp för mitt rätt till mitt eget liv med mina barn, vänner ja allt så skulle inte finnas :)

Ohhh ja jag har varit på botten.....flera ggr......inte ens orkat lyfta upp mig och kravla mig upp mot väggen för att ta travande steg...framåt....utan fallit igen!
I mitt liv har jag blivit kränkt många gånger, delvis pga min ärlighet, folk är rädda för människor som är ärliga och lättast är då att försöka slå ner en med ord och en massa lögner!
Vet du Leroy.....Viljan kom till mig i onsdags..lika så var jag tvungen att omvärdera saker pga känslor.....till andra människor...på flera olika plan....:)
Lämplighet....Jo håller med...idag Håller jag med! :)

Men jag tror vi alla människor kan komma till insikt och förstå...kanske var det för mig att jag sedan förra lördagen trodde jag skulle avlida på plats och blev totalt nonchad av sjukvården!
Jag vet inte...men en vändning kom.
Att nu fan är det slut på självömkande mm.mm.....:)

Jag försöker Ge, jag älskar känslan av att ge....därför mådde jag så dåligt i veckan då jag fick ringa och tjata/skälla på sjukvården.....Jag kräver bara några saker i livet.....det är ärlighet och medmänskilhets kärlek!
Det kommer man långt med...tror jag :)
Hederlig ja....A & O i mitt liv....man ska göra rätt för sig...i alla lägen....trovärdig....jag skriver sannningen ur mitt synsätt och sedan kan man ju inte tvinga människor att tro på det, men jag anser mig trovärdig!:)
Vilket jag tror dom flesta är också, du också Leroy med dina fina inlägg :)

Ja Du Leroy du fick mig att gråta en sväng :) Gråta har jag lärt mig, så skönt att släppa på trycket :)

Ja Kent`s låt också....:)

Jag löser mycket smärta med musik! :)  Och mycket glädje också...:)

En sak har jag lärt mig hårda vägen....det är ingen fara att ramla...ingen fara alls...det är hur man tar sig upp som spelar roll? :) Hur man är som människa :)

Jag är som alla andra en simpel människa som lärt sig älska livet och dess innebörd? Älskar mina medmänniskor!

Skriver fint om mina barn, Tack :) Älskar mina ungar så det gör ont....men försöker inte försköna sanningen med att det inte är en dans på rosor med barn! :)

*skrattar* brukar fråga dom man möter som frågar om man har barn....: Vill du ha dom? :)

Minns en person förra torsdagen...tror han blev förvånad av frågan :) Förlåt....Jag är sådan :)

Sa det till doktorn som gjorde ingreppet på mig....han frågade om jag hade barn...:
-Ja, vill du ha dom.
Hans svar var inte väntat!
- Nej, det brukar min bror också fråga!  *skrattar* Hans bror hade tydligen försökt ge bort sina barn också :)


Ja nu kom jag in på barnen igen...då kan jag skriva hur mycket som helst....:)

Ja, Leroy....dina Gästboksinlägg sätter spår....du får mig att tänka till.
Du är en man..har ca 2-3 st män som mejlar och du som skriver här och jag är tacksam att jag även intresserad det andra könet! :)


Jag hoppas innerligt dina rusningar lugnar upp sig i massor....så lilla hjärtat på dig får vila.

*kram*





I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback