2009-11-22 03:16:27

Tack Malz... ♥

För din fina kommentar, samma sak till dig från mig...:)

*skrattar*
Ja vore kul att åka ut i skogen...hahahha ser mig själv...blött....gummistövlar...SVAMP....Vickan får spel och Ramlar igen :P

Vad jag menar med det är att jag älskar att gå i svampskogen......älskar det...så mycket...man blir ett med naturen....älskar det..

Men jag har en otorlig förmåga...när jag hittar svamp så blir jag så glad...och hela kroppen spritter...då brukar jag ramla.....*skrattar* Brukar ligga raklång på backen minst en gång/skogs tillfälle.....:)
Det värsta är när man inte vet var man sätter fötterna och ramlar handlöst framåt..det gör ont i ett par dar efter...men det överväger tjusningen med att gå ut och plocka svamp :) *skrattar*

Ja typsikt mig.....vet ni vad...? Funderar på att snart gå ut och ta en cider.....kanske inte så bra då man käkar Trombyl....(blodförtunnande). Men en cider lär välan inget göra? Bara umgås och vara Vickan :) Malz, ska du med? :) Ja du kan också få följa med? :)

Mycket tankar inatt...mycket mycket tankar...kan inte sova....ska ju snart ut och ta min morgon promenad...då rensar man skallen ordentligt :)

Måste börja med advents tjoselilosan imorgon också...ta ner, sätta upp gardiner...ja spännande....:)

Jaha...borde avrunda sova.....:)
Inväntar ett mail bara jag ska kolla upp, sedan ska jag nana kudden.....:)


Love my life ! :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback