2009-11-18 22:29:49

Tack.. ♥

för detta facebook mejlat....vart redigt rörd..

..vad man ska skriva. Läser din blogg massa, men finner inga ord.Även om jag inte hört av mig så mycket, så läser jag din blogg varje dag. Har bara så svårt att skriva, finner som sagt inga ord för allt detta...
Men du ska veta älskade V, att jag finns här! ♥
Kramas Länge!!

Blir så glad av dessa underbara mail...har fått massor både i vanliga mailen och på facebook..

Nyss hemkommen från akuten...:( Igen!

Orkar inte mer...skäms att komma dit....orkar inte ens vara arg längre....finns en del sjukhus personal som fått sig skopor idag....Förlåt.....men vet man inte hur man ska bete sig då man inte tas på allvar så blir man så maktlös.....:(
Fruktansvärd känsla.....:(

Har inte sovit sedan kl 14 igår på dagen...så jag hoppas innerligt jag somnar ikväll....

Vill bara sova...må bra, ta hand om mina barn......




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback