2009-11-18 00:41:28

Tog tid... ♥

för Adam att somna ikväll kl 22.....:/
Han låg brevid mig och vände och vred på sig..och jag sa:
- ÄLskling nu är klockan 10.....
- Jag försöker sova....svarade han..stackarn..

Min lilla 7 åring i en nästan 10 årings kropp.....inte tjock....lång smal och fin...älskade ungen...
Klappade han på huvudet..masserade ryggen på honom för att slappna av....Men känner jag Adam rätt så känner han precis hur jag mår...:(
Jag känner ju av honom då han inte mår bra och det känns/verkar som han gör det samma mot mig....

I Förra veckan när jag skulle söva honom så låg jag och grät.....tyst....han märkte det och han la en fot mot mitt ben....eftersom han inte gillar närkontakt så var det ett jätte stort steg för honom......att visa empati....

Snart 1:a advent...gahhh måste börja om jag orkar snart att börja stryka julgardinerna...

Jag är en älskare av Julen....finns inget mysigare på hela året....jo iofs midsommar är också underbar.....:)

Adam åker till kortids den 25:e december och stannar några dagar....men julafton skulle han aldrig ens tänka tanken på att få vara där, då ska familjen vara samlad...mysa.....mysa och bara vara.....

Ja kan inte sova, men tänker inte gå in på mitt mående....alls...längre...lika bra....när man för en gång skull är sjuk så får man inte vara sjuk.....när i hundan ska jag vara sjuk???? :)  Hämtat från Emil i Lönneberga då han dricker sockerdricke...för egna pengar....:)

Ja, måste klippa min lugg, måste till tandläkaren.....måste ta bacon vaccinet denna veckan...torsdag tror jag blir en bra dag...eller imorgon...får se. Alla dessa måsten :)
Måste ju orka med alla dessa måsten också....


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback