2009-11-15 11:23:35

U singing... ♥

a song.....:)
Ja nu har man vaknat till en del här....

Orkar inte just nu skriva om operationen....är mera gråtmild....just nu och har ont i magen inte käkat ordentligt sedan i torsdags kväll....känns om man säger så :)

Inte hungrig pga yrsel och illamående...:)

Var på Kina där jag älskar att äta igår......för att försöka locka mig själv till mat....blev lite soppa...mer fick jag inte i mig......kanske tog 5 skedar av det...:) Kunde inte fast det var såååå gott :)

Ja nog om mig...sitter nu i sängen och bara slappar..eftersom jag är yr....*skrattar* sängen och jag :)

Ska snart ringa ett samtal så fort jag känner mig piggare....hade tydligen sökt mig då jag sov :)

Annars blire lungt..blir inte många knop här :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se


[email protected]

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback