2009-11-19 15:44:31

Ujje... ♥

Vad yrsligt, men inget TRYCK över bröstet.....:)
Känns så skönt att kunna sitta....visst jag är inte påklädd och uppe och springer...men jag dricker mera nu, kan sitta....slippa ligga & skriva :) Äter iofs inte ännu...pga illamåendet och yrseln....

Nu stog det i tidningen att det var svininfluensan killen hade som kom in igår.....i samma rum på akuten som mig....det finns ett akutrum med 2 st sängar....och där hamnade jag & han samtidigt....så hur jag än mår så måste jag gå och ta sprutan idag....:)
Avskyr ju allt med nålar.....
Men det kommer fixa sig med sprutan, tar med mig David som tagit den då kan jag inte sitta och vara ``liten`` man får ju inte skrämma sina barn..för sådant....:)

Börja ta på sig snart.....pilla sig ur sängen....ta en värktablett pga huvudet gör ont i fram i pannan över ögonen...och i bak huvudet....beror nog på för lite mat och vätska...:)

Nu blev jag helt stilla med fingrarna här på tangenterna...vet inte vad jag ska skriva! :)

Vilken Lyx att kunna sitta....så tacksam så :)  Man ska aldrig ta saker man kan i vanliga fall för givet...det kommer jag ta fasta på!
Man ska uppskatta varje minut frisk....:)

Nje ska frsöka ta mig upp slänga in och tvätta av mig....och sedan slänga på mig kläder...

En sak är bara skum...ingen doktor som ringt upp mig som det sades igår..ang att ha koll på hjärtat....mycket skumt.....Men men inte göra det till ett problem....:) Varit tillräckligt nu...hela veckan nästan....:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback