2009-11-30 05:08:13

Uppe... ♥

med tuppen...eller nu ljuger jag, inte somnat ännu.....:)
Inte en ändaste blund, suttit och spelat lite poker så där mitt i natten...(inte med rediga pengar).

Funderar på att dra ut på pormenad nu vid kl 6....vore kanon skönt att starta dagen på det sättet? :)

Känner att jag mår så förbaskat bra!! Mår kanon bra! Och jag hoppas innerligt ni läsare också gör det!

Jag anser mig förtjäna att må bra precis som alla andra gör det....:)

Fick en skum fråga idag på pokern.....ska vi **** Uhm???? Ragga på nätet och vilken raggnings replik sedan....självklart vänder man på klacken och bara ignorerar....:)

Vill nog bli uppraggad lite snyggare..om man säger så....om det ens går att ragga upp mig....tror jag är tveksam till det, trivs så förbannat bra som det är Nu!!!

Trivs med Me and Me....and more Me!

Så här stark som jag är idag har jag inte varit på flera år....hoppas NI också ser det genom min blogg.

Har inte hunnit lyssna så mycket på musik i helgen..men i veckan drar det igång igen :)

Stog inne i spegeln inna....jag fick panik!!!!!!!!

Skit med....
jag har fått massor med rynkor runt ögonen!!!!!
Måste kolla om det finns någon kräm till det....och en rynka mitt i pannan....jag brukar inte bry mig..men detta var jobbigt att se...vart var jag då dessa utvecklades...likaså vid skrattgroparna är det RYNKOR!!!!

*sucka* Är det nu man blivit gammal? :) Känner mig helt plötsligt 20 år äldre....va då rynkor vid 36??? :) Jaja,....snart 37 i april :)

Inget kul alltså....iriterar mig på detta...ska man acceptera att man håller på att bli kärring??? :)
Är man det vid 40? och när blir man Tant? Enligt småbarn så är man ju Tant......:P

Rynkiga Tant Victoria.....Yezzzz That`s Me....if u wonder? :P

Självironi är Bra! :) (tror jag)

Jag rynkar nog pannan för ofta då jag bloggar så jag fått rynkan där...ja då får jag sluta blogga???
Nej, det går ju inte..har ju läsare från flera olika länder och olika människor...röda,vita,gröna,svarta,vita....:)

Ja rynkar tusan pannan då jag konsentrerar mig.......kanske dags att ta på sig glasögonen...nje ser ut som en professor i dom...vill inte ha dom....:P Salva eller kräm måste jag kolla upp idag....PANIK!!!!!


Eller så hjälper inga krämer...så man helt enkelt får acceptera att man blir äldre? Precis som dom små gråa hårstråna som dyker upp ett och ett ibland...dom kan man ju åtminstone dra bort....:)


Vilka I-Lands problem man har!! :)








Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]




Kommentarer
Skrivet av: Anonym

på tal om rynkkrämer jag har hört att vanlig hudkräm kan hjälpa också för dessa rynkrämer skall inte vara så bra för huden fast rynkor har ju sin charm ;)

2009-11-30 08:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback