2009-11-19 19:17:51

Upplagd? ♥

För lite roliga saker som hänt i mitt liv? Skratta på min bekostnad?

Får någon månad sedan var vi där Susanne jobbar....på ett snabbmat ställe....beställde mat *skrattar*

Börjar prata om hur många barn vi har....3 st underbara här då....och den andre tjejjen som jobbade sa jag har också 3.....
Susanne sa då..jag har 5 st.
Vickan som aldrig kan vara tyst....högt och ljudligt inför alla kunder och käkande:
- Men vet Ni inte vad preventivmedel är? :)

*skrattar*
Kanske bara jag som såg det roliga där...men vi skrattade gott och jag kollade hela tiden av med henne att jag inte gick för långt....får man en kärleksfull blick tillbaka som man ger då är det lungt! :)

Sedan det mest äckliga då...måste bjuda på denna...min Far tycker inte man ska bjuda på den..man berättar inte sånt säger han....Men va tusan, han är inte jag....:P

Låg och sov......Per brevid....då detta stället (radhuset) var ganska nyinköpt....*skrattar* David låg emellan oss :)

Jag vaknade av något kallt, jag menar kallt....i knävecket..och jag tänkte....Davids leksaker som hamnat där på någe sett..han har en förmåga att sova med sådana....:)

Så jag slänger bort ``leksaken`` från knävecket och ska somna om....

MEN det skulle jag INTE ha gjort....DET hoppade TILLBAKA!!!
Då blev minsann Vickan rädd.....Per, Per...det är något i sängen!!!!
Inget jag vill ha I MIN säng......gahh äcklig känsla.....ryser av det än idag....Vet ni vad det var????

Jo en sådan här:



En STOR PADDA!!!!!
I MIN SÄNG!!!

Fy BUBBLAN va äckligt....jag skrek rakt ut.....:/
Hahaha..så dant....

Sedan skulle den fångas ut och då fick man se Per ikke manliga sida...där med att fånga in en padda...hahaha han var lika rädd som mig.....*asg*

Så det kan bli....

Var tvungen att bjuda på det.......:)
Kändes bra att göra det idag. :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback