2009-11-23 15:29:01

Ur verkligheten? ♥

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6172468.ab

Adam förlorade sin ena testikel...då han var 3 år pga ungefär samma misstag av primärvårdsdoktor...där vi bodde innan.....i ett par år.

Han hade en pungsäck likastor som en tennisboll......pencillin ska hjälpa sa den doktorn....borde lyssnat på mig själv där och åkt in.....till större sjukhus...Men man tror sig lita på dessa läkare...:/

I detta fallet skulle jag gjort det....

Dagen efter så var hans pungsäck ännu större....fick akut tid till Läkarstationen......där fick vi direkt remiss till Sjukhuset...inget att snacka om!

Inom ca 2 timmar var han opererad och klar....men han vaknade utan en testikel...så tragiskt så liten och lixom bli av med en.....

Men läkarna där sa: Man måste alltid gå in i ett ingepp då man får sådana här besvär!

Inget att vara bitter på idag.....Han lever jue :) Har en testikel, 3 diagnoser....*ler*
Vad klagar jag för? :) Vi lever jueee :)

Jag är tacksam att vi gått igenom allt vi gjort. Annars hade jag inte varit den jag är idag eller Adam heller för den delen! :)

Tog upp bullar till barnen då dom kommer hem om 10 min...:) Kan vara mysigt för dom att mysa till det mitt eller i början av veckan :)

Måste ändå baka nya....i veckan nu :) Saffransbullar :)

Måste, måste, tycker inte om alla dessa måsten....:) Men ett måste att Måste göra saker ibland :)


Jahahopp tror ni jag Masat mig till övervåningen och börja stryka gardiner????? :)
Nepps.....har jag inte :) *skrattar åt mig själv* :P




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback