2009-11-30 08:53:08

Utbrott... ♥

Tack anonym för alla dina tips, ang scones,krämer :)


Hade Adam idag...både assistent och jag fick hålla honom, hon nedre del, jag övre del.
Slag, sparkar.....ja allt på en gång...Tog en bra stund innan han lugna ner sig....:/

Han har också börjat med nya Tourettes liknande saker eller muskelryckningar i ansiktet...måste ta det med hans doktor...:/

Fan när det blir sådana bakslag......med honom...det gör så förbanat ont att han ska ha det så här!

Min lille älskade kille.....som är världens goaste....med dessa handikapp som gör att det blir fel....

Min far pratade med honom i helgen, ska försöka skriva så som ungefärligt som möjligt något ord kan bli fel,

- Vad säger, sa min pappa.
-cola, svarade adam.
-vad säger man, sa min pappa igen....
-cola, svarade adam igen....

Meningen var att han skulle tacka för colan.....han fick inte ihop 1+1......sedan att han försvinner bort i sin egen värld.....FAAAAAN! Det gör så ont att se han sådan här.....:/

Fundrar på att göra som en vän...som har autistiskt barn.....han åker till Grekland med sin son och träffar doktorer där, för dom har tydligen kommit en bit på vägen....måste ringa Gabe och kolla...varenda krona är värd att lägga på att han ska få ett bra liv!!

Medicineras han inte för ADHD`n så tar den över hans liv...och när han medicineras mot ADHD`n så kommer autismspektrat fram...ännu mera....:/ och OCD`n.....

Ibland vill man bara ha en axel att gråta ut mot....men jag är så kall, har lärt mig vara det så blir att jag håller det inne....Lika bra det..varför sitta och lägga över det på andra? Jag är bra på att ge...men har så svårt att ta emot...

Men jag älskar dessa ord från han: Mamma, vet du sak......Mamma, vet du sak.....skulle kunna skriva ett helt inlägg med dessa ord....Mamma, vet du sak.......känns som det är det ända han förstår ibland....Och jag älskar verkligen dessa ord, kan inte beskriva i ord...hur mycket jag älskar dessa ord....

Ja......lilla älskade Adam......som kört slut på både mig och assistenten....idag...älskade lilla killen....Min Lille Kille!!! :)






Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback