2009-11-03 14:46:41

Vad menar du?? ♥

Bra fråga, inte vet jag? :P

Har sovit på förmiddagen idag...kunde ej somna inatt...somnade kanske kl 3....ungefär.....
Hade så många tankar ang mitt besök då hjärtat ska åtgärdas.....men det finns risker..och dom gillar jag inte...
Man kan få en propp i hjärtat under ingreppet så det blir en stroke....VILL INTE!!!
Eller så kan dom bränna fel...då får man en sådan där PaceMaker......VILL INTE!!!
Sedan fanns det andra småsaker....som kanske inte är lika hårda som dom 1:a!

Tycker inte om att dom ska in i mitt innersta och rota....kan jag inte bli lite sjuk??? Svin influensan eller något?? Bli inlagd och instängd i ett rum...så man slipper åka?

Tror många tänker så här innan ett ingrepp i hjärtat ska göras?
Eller så är jag onormal...sak samma så här känner jag sedan skiter jag i vad andra känner inför sina...efter som en del kanske inte ens bryr sig..en del kanske tänker som jag och en del tänker nog värre saker...

Men en sak vet jag, Jag vill inte bli en grönsak efter en stroke....jag vill inte ha pacemaker....jag vill inte dö!!!

Jag har ju mina barn att tänka på....dö kan jag göra om 40 år då jag levt klart mitt liv, men inte nu!

Har ju lurat döden eller hur man ska skriva .....flera ggr om....men någon gång borde ju vara slut på att inte bli kallad till trädet som David säger om döda människor....

Vi pratade om en kompis till David...hennes pappa gick bort..hastigt och olustigt...nyligen :/ För ung....:/
Men då pratade vi om himmlen och att han var där uppe och vakade över alla...
Adam sa då: Mest över sin dotter (han sa namn, men väljer att inte skriva ut det, eftersom jag inte frågat om det är Ok)
Ja, sa David, Han sitter i trädet och tittar ner.

Barn är så okomplicerade....men jag vill inte hamna i trädet ännu!! Jag vill vara fysiskt närvarande i många år till!

En vän sa till mig imorse: Jag kommer be för dig!  Vilka fina ord att komma med! Tack!

Adam är på kortids...han somna innan kl 21 igår kväll, underbart för honom!!! :)
Att tabletten han får lyckas hjälpa hans sömn, jag är så glad för hans och våran skull...han vaknar utvilad och glad :)
Det 1:a han gjorde då han inte sov bra var att sätta sig tyst framför tv:n och bara sitta och vakna någon timma....

Men nu är han pigg på en gång....och rabblar alla dessa ord och aktiv innan han fått sin medicin...:)
Men hellre det än en trött Adam :)

David är på dagis Per ska snart hämta honom och då ska vi åka ut och käka lite gott..behövs verkligen...bara att umgås på våran favorit restaurang där David älskar att vara, han blir så bortskämd. :)

Nej nu så ska jag ta på mig kanske, sitter bara i linne och underkläder...kan man ju inte gå ut i, eller? :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]





Kommentarer
Skrivet av: Linda

Kan och kan, det kan du väl ;) Det skulle säkert uppskattas av flera, dock så kan det bli liiite kallt för dig bara ;) hihi

2009-11-03 16:18:45
URL: http://storstrumpa.blogg.se/
Skrivet av: dagstjarnan

Vad är det för op? Har jag missat något i din blogg vännen. funderar



Tänker så ofta på dig ska du veta. Hur du & barnen har det.



Varma Kramar

2009-11-03 17:15:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dagstjarnan

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback