2009-11-22 05:27:19

Vad... ♥

ska man göra då tankarna bara skenar...? Funderar i massor...:)

Lixom....funderar på vad jag ska göra nästa år...? Har börjat fundera på att plugga till socionom...uhm...bara i tänkande stadiet ännu....men skulle helt klart kunna tänka mig det....

Tänker nog inte fortsätta inom vården....i sådana fall ska jag öppna eget...vårdcentral, kortids eller vad det nu kan bli.....annars blire ingenting :)

Känns som jag står på ett avstamp och måste välja snart....för min egen del :) För min framtids skull :)

Som mina tankar är nu så är öppna eget mycket mera prioriterat....jag älskar privatiserade saker inom sjukvården...Man ska som patient ha valmöjligheter!!
*klura*  :)

Ja som sagt en massa tankar som bara springer lös där inne i hjärnan...har så mycket ideer att jag håller på att spricka, men sedan ska man få ihop dom i praktiken också!

Inget som har uppkommit denna veckan..har varit på möten med kommunen ang vissa privata saker..och hur dom ställer sig till det.....långt innan ingreppet förra veckan :)

Personal kommer inte vara några problem att få ihop...minsta problemet för mig :)
Snackat med vänner som är läkare, sköterskor som bor i andra komuner och skulle dom finna detta intressant så har vissa av dom ingen anledning att inte flytta :)
Undersköterskor finns det gott om där jag bor och som jag känner.....:)

Ja vill spinna vidare som bara den....vem vill inte jobba 5 dagar i veckan? Utan kvällar och nätter? :)
Egentligen inte jag....men vad gör man inte om man får ihop det? :)

Det som fattas är egentligen bara en investor....men sådant lär lösa sig....i slut ändan :) Man kan ju gå in flera som delägare i Aktiebolaget....eller något :)

Har nog kommit ganksa långt i planerna ändå....känns det som då jag ventilerar dom här....:)

Ja en spännande framtid kommer jag gå till mötes, det är jag säker på :) 100% säker på :) Vad det gäller allt i livet, jobb, hälsa, barnen, kärleken! Ja helt enkelt allt :)

Tror mitt liv kommer ändras massor....från det negativa det varit ett bra tag nu till enbart positivt :)
Känns så...magkänslan säger mig det....men jag kommer inte bli ledsen om det inte går som man vill i livet....Man måste ju ha utmaningar också och hinder att riva? :) Annars blir man ju passiv :)

*klurar*
Ja som sagt dessa tankar går just nu inte stoppas.....:) *ler*

Kan klockan bli 7 snart så man kan gå ut och gååååååååå :)

Bara gå till musik slänga dessa tankar booooort långt boooooort :)

Känner att jag inte kommer längre med planering nu, men ändå så ska hjärnan spela sitt eget spratt och försöka jobba på högvarv....trodde ni inte va? :P

Nu är Robert Alan Baker Junior, mad at me :P Nej då.....han är nog som många andra tycker jag borde sova lite mera/dygn :)

Han frågade precis på msn om det berodde på mitt hjärta, att jag var rädd att somna :)

Nope..im HAPPPYYYYYY som jag skrev....mår otroligt bra och känner mig stark...!

Så nu ska framtiden börja planeras ordentligt! :)
Inte en dag för tidigt! :)


Så känner NI någon inverstor så hojta till va? :P


I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback