2009-11-23 08:49:35

Vilken...:) ♥

smärta..när jag ska vrida huvudet åt vänster :) Tror jag fått nackspärr eller va fan det heter! :) *skrattar*
Haft det i helgen....tagit smärtlindring, tror det beror på att jag legat för mycket förra veckan...faaaasen inte van att ligga stilla så där.....:) Klart kroppen säger ifrån :)

Ja nu har barnen åkt, sitter ensam och bara njuter av att vara själv :)

Adams assistent var här i morse som vanligt igen....:) Nu är vardagen på ingång...men var så länge sedan vi sågs att det var mycket att uppdatera :) Länge sedan jag pratade så mycket *ljuger* :)

Jag älskar att prata så enkelt är det...likaså mina barn :) Ja inte Sandra då...hon är den tysta....:)

Paradise Hotel

Såg jag igår...avsnitt nr 5.....vad besviken jag blev....:) Bara sådant där trams prat om vem som ska slå ut vem...och ja inget sex?? Inget mer än sk hångel mellan 2 kvinnor..men det var ju INTE ens ett hångel?? :)  *skrattar*

Nje förstår inte varför jag ser det.....känns lite som outbildade människor utan liv...nu ska jag inte döma, för jag kan ha mäkta fel :)
Kanske är världens IQ mästare där inne....men inge dom visat ännu i varje fall :)

Ja gårdagens program var skit trist...i varje fall...:)

Jag vet vad jag vill....jag vill upp till himlen en gång till! :)






Kände för en larvig låt just nu...inväntar att vårdcentral ska ringa upp...sedan ska jag ringa min kirurg och be att knä operationen ställs in i december!  Jag vet han kommer respektera mitt beslut och förstå varför....:)

Inget jag tänker gå in på här idag....:) Kanske en annan dag :)

Har tagit ett beslut ut i från hur jag känner inför allt just nu och jag tror inte jag behöver operationen...tror det kan lösa sig på andra sätt....lite hemlig där....men kan komma....med info om det senare....kanske :)







Hahahah ja så känner jag mig just nu.....Mår så förbaskat bra....(förrutom nacken då, men en bisak:P)
Känner mig så stark, jag är den jag är, varken mer eller mindre och jag DUGER precis som jag är!!!

Hoppas NI mina läsare käner precis samma sak om Er själva! Påminn Er varje morgon om hur Bra Ni verkligen Är!


Är det någon som har något med Panflöjt som kan skicka en länk eller så..det jag hittade på youtube...var bara inte min stil....:)

Jag älskar det mesta inom musik....men beroende på hur jag mår, känner, tycker, tänker så spelar jag också musik....just nu är det techno i högtalaren.....för jag mår så förbaskat Bra! :)

Nej, varför slängde jag min fleece i tvätten...jo den var smutsig....*muttra* :)
Men vad ska jag då ha på mig då jag går ut.....:P

Fick tid hos husläkaren idag 13:45, ska prata med honom om en del saker som ska förändras i mitt liv!!
Han jobbade tydligen denna veckan, underbart!!!!!  Slipper man gå till någon man inte känner lika bra :)
Går han inte med på detta denna ggn så får jag sparka han på smalbenet!!!! :) (internt skämt igen)


Jahapp....dona med annat nu kanske...kommer nog återkomma snart här igen.....Ja men nu överaskningen fick jag frågor om....överaskningen till bloggen!!!
Jag inväntar svar från en person .......en viktig person...så ha tålamod :)

Kram på ER där ute.....och glöm inte:

Du är viktig, du syns!!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback