2009-11-21 04:23:51

what?? :) ♥

Ja, jag är vaken nu...vaknade kl 03 efter att somnat kl 21 som en stock....
Som sagt...
Blev en promenad igår kväll...eller innan kl 18 på fastande mage....käkar inte så mycket ännu....men men :)

Hjärtat dunkade på till musiken....och yrslen vart påträngande...men jag gick ändå....

I början på promenaden så gick det bra och jag lyckades blunda i några sekunder, andas in och bara känns doften av...blöta löv!! :) Fukt, löv....ja håret ställde sig på armarna en kort stund....så underbart det är att leva i Nuet...att bara få känna detta och dofta!

Varför somnade jag som en stock igår..jo helt slut efter promenaden....hjärtat slog..som bara den ett bra tag efteråt! :)

Nu kan jag föda 10 barn till profylax andas då det blir så...lägger mig på sängen och bara andas djupt, djupt...:)

Har ju som sagt projekt igång...kan inte dra det nu, hoppas bara det går i lås...som sagt hinner inte vara här så mycket i helgen....:(

Men ska göra så gott jag kan ändå.....att kika in då och då.

Hur jag mår? : Förbaskat bra....trivs med mig själv, livet och allt som finns i min närhet.....självförtroendet på topp :)

Har aldrig varit ärligare mot mig själv än vad jag är Nu! :)

Hur mår ni? :)

Tack Leroy och Ramona för era fina inlägg...:)

Ja Ramona...du har rätt..i det du skriver ang att tjäna pengar på sin blogg....men jag är alltid så blygsam....vill inte ha någon vinning på att skriva! :)
Men du har rätt!

Nje lägga sig och försöka sova igen?




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback