2009-11-21 08:47:36

Wow! ♥

Promenixat i ca 1 timma nu på morgonen....sedan frukost...2 kokta äggmackor....1:a frukosten på ca 10 dagar....:) Underbart gott och det var godare efter promenaden.....sedan ska tydligen matsmältningen bli bättre om man promenixar innan mat/frukost? Ska ut minst 2 ggr till idag * 1 timma.

Så skönt att gå.....solen hade inte gått upp ännu....tyst bara vinden i håret...:) Och musiken i öronen! :)
Fick sådan där skratt känsla.....ville bara skratta då jag gick...vet inte varför...? :)
Sedan så där lyckligt kände bara för att stanna och snurra runt....och bara skratta HÖGT!! Hahaha.
Skulle varit något va?

1:a side stoff i lokaltidningen...Vickan har fått fnatt!

Vet inte om jag fått en Deja Vu.....eller vad det är som gjort att jag just nu mår så bra?
Kan vara att jag insett att livet är för kort, måste göra det man vill innan det är försent?
Och smärtorna i veckan...vilka smärtor...kunde skrika rakt ut....men dom känns så långt borta nu.

Nu när jag gick så gick det skit bra.....faaaan för bra....har bara gått 1 gång innan och det var igår kväll...och idag slog hjärtat iofs...men andfådd tjosan var borta....sjukt bra känns det!

Bacon vaccineringen:
Va fan tog den i torsdags...och alla som jag pratat med har pratat om sina biverkningar...jag har väntat och väntat och väntat mera...men det ända jag känt av är lite, ytters lite spänning i armen....inget mera...:/ *skrattar*
Lixom inställd på att bli lite dålig....Men ingen är gladare än jag att jag inte blev det :)

Visst är det underbart med oss människor?
Vi är bara människor.....inget annat, vare sig vi är kungar...drottningar...poliser, advokater, läkare, sköterskor,städare....vi är alla av samma skrot och korn....vi går alla på dass och bajjar och pinkar...
Varför ska då vissas särbehandlas?

Tror kungen skulle bli mäkta besviken att möta mig....skulle göra som jag gör med andra:
Ta i hand och presentera mig, Victoria här va :P

Finns ingen anledning att säga NI....till en person....DU passar så ypperligt.....:)

Jag har träffat f.d Justitsieministern...Thomas Bodström flera ggr....inget fjäsk där från min sida...däremot tacksam att han ville träffa mig, men det är en annan sak :)

Likaså dessa sk ``kändisar`` man träffat...samma sak där....jag imponeras inte av andra människor på det sättet.

Jag kan imponeras av deras jobb och vad dom lyckas med te.x en bra pjäs, bra komik.....ja ni hajjar :)

Har Beatrice Ask på min Facebook, nuvarande Justitsieminister, henne slänger jag något ord med då och då...iofs mera sällan nu....men samma sak där...

Jag vill kunna se upp till människor med deras godhet, goda gärningar...osjälviskhet....Ja att vara som medmänniska....då är det ett annat läge.....då skulle Vickan bli impad...:P


Måste göra reklam för Pers Teknik sida...för en gång skull hade han ett inlägg jag gillade och hängde med på :P

http://www.techspot.se/nr-r-barn-mogna-att-anvnda-internet/




Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback