2009-11-23 14:31:12

YeeeeZZZZ :) ♥

Hederlig nackspärr hade jag :)
Yes...eller inte.....:)
Men varför klaga...*skrattar* När allt annat är så bra så vad gör väl detta?

Jo det ska jag tala om!!! :)

Det är snart 1:a advent.....och jag har inte gjort någonting här hemma ännu......:/

Men men sånt är livet! :)

Bara Bra min husläkare var där.....haft han från och till under ca 17 år.......vad gammal man känner sig när man räknar så....:)
Men glömde ta det viktigaste......men men får ta det en annan gång.

Jaaa...ikväll måste jag börja med gardinerna...någon som kan ge mig en spark i baken och få mig göra det??? :P
Lixom kommer ju inte upp av sig självt.....:)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback