2009-11-04 09:31:11

Yes!! :) ♥

Somnade inte innan kl 3 inatt heller låg och vred och vände på mig som en galning...men känner mig pigg idag ändå...konstigt nog så hade jag inga problem då alarmet hoppade på kl 7 :)

Kört en tvättmaskin...som är klar..ska bara ta mig ork att gå upp och hänga den...då menar jag ork på redigt....blir helt slut av att gå upp för trappen, känns som ett träningspass och jag blir yr och andas som efter ett maratonlopp!
Tur Adams säng finns att lägga sig på. Att det blir så beror helt enkelt på hjärtat, känner mig sämre över lag ang den delen så tur att man nästa vecka ska göra ingreppet (fast jag egentligen inte vill).

Vad sker idag...Adam ska till Bup och vi ska prata om hur nya medicinen värkar på honom den han får för att sova!
Igår hade han också somnat innan kl 21! Men hade vaknat mitt i natten och drömt något..han hade inte kunnat klargöra vad han drömt..stackarn...då vill jag ha han nära så man kan trösta och säga att allt blir bra!
Han somnade om efter 15 min....men tydligen eftersom han vakna av drömmen och tog en stund att somna om så måste det varit jobbigt för honom :/

David, jag & Per var ute och käkade igår på våran favorit resturang, gott som alltid och nyttigt!
Förrutom efterätten som dom BJÖD på...friterad banan med glass.....WOW så gott....det är :)

Ja handla måste också göras.....idag..ett måste :)

Vet ni vad? om en vecka vid denna tiden håller jag på att göra mig i ordning för att åka ett par tim till operationssjukhuset...gahhhh det värsta är ju att tiden går för fort....:)

Imorgon kommer Adam hem, underbart och på lördag ska vi åka iväg till samma stad där jag ska operera mig, för Adam ska under 2-3 timmar träffa kollo personalen och barnen han träffade i somras...dom ska bowla och ut och käka på MCD (Mc Donalds). Han vill inte, men han kommer ändra sig då han möter alla :)

Vi kommer även skicka iväg Adam på Kollo nästa år, vilka saker dom hittar på, resor hit och dit, händer massa hela tiden och det gillar Adam :)

Nje ta sig i kragen och gå upp, hänga tvätt, duscha och andra nödvändiga saker :)



Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback