2009-11-28 06:04:59

Yez...or not :P ♥

Inte gick det att somna om ivarje fall....funderar på om jag ska slänga ihop en scones deg...:)
Lördag och allting....funderade på att lägga havregryn i...blir ju så mycket nyttigare...men frågan är om det blir lika gott :)

Ja trist när man inte kan köra igång med julstöket som är kvar...eftersom barnen sover ju ännu :)

Tänt ljus i köksfönstret och bara sitter och har det lungt och skönt :) Tystnad kan vara helt underbart ibland...:)

Allra helst på morgonen :) Är så känslig för ljud då....:/ Vill vakna till ordentligt innan det skriks :)

Hur det är annars då? Jo tack det går :P

Livet springer på med sina för och nackdelar...men jag har det så mycket bättre och lyckligare än så många andra.....på gott och ont....önskar alla kunde vara lyckliga, men så fungerar det ju inte...inget jag kan påverka...tyvärr....

Ja min familj (barnen) vill jag se lyckliga varje dag och där kan jag göra massor för att dom ska vara det :)

Mina 2 st sötnosar (dom 2 st små), Sandra sköter sig själv..hon är ju tonåring som tror att inget kan rucka henne...men det kommer en dag då dom blir vuxna också och måste gilla läget :)

Inga nattliga tankar inatt direkt, det är skönt....men ändå är jag piggelin? :)

Har spelat poker på pokerstars.se och vann lite, nu spelar jag ju inte om rediga pengar, skulle aldrig falla mig in! :)

Men kul som attan är det :) Allra helst då det går bra! :)

Jao....ska nog ta tag i saker, sätta upp gardiner i mitt sovrum mm.mm :)
Adam sover ju där inne och han sover som tur är hårt :)





Du:

Glöm inte att du är värdefull, säg det till dig själv flera ggr/dag....:) Det påminner jag mig om...så fort jag ser en spegel och kan få ögonkontakt med mig själv! :)




I Love my Life!:)





Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

om du vill ha nyttiga scones kan du även blanda ut lite vetemjöl mot gramhamsmjöl... ! vilket du även kan blanda i pizza deg pannkaksmet

2009-11-28 06:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback