2009-11-01 00:41:52

Samma sak.... ♥

Inatt igen då rå...skillnaden är att Adam väckte mig igår då jag skulle sova och så blev jag piggelin..men så är det inte idag...man vänder nog på dygnet!

Idag har varit en ganska bra dag....

Kom ur sängen kl 10..eftersom jag fortfarande är lite yr i skallen emellanåt....kanske kolla så det inte är blodtrycket...

Sedan åkte vi ut till mässan och kollade..kostar pengar för att gå in och göra av med pengar?? :)

Jaja en del pengar gjordes det av med.....

Sedan iväg och lämna in pengar till saker jag beställt...minns inte vad jag beställt så det kommer som en överaskning.....en jobbig del i mitt liv är minnet....minns i stort sett bara det som finns hemma och som berör mig....lixom resten bara ``faller`` bort så där....

Hem, käka, slappa.....

Kom på den yppa iden att baka bullar idag...sagt och gjort gjorde av med några timmar på bullbak och chhhoookla boll bak.....Adam ville ha men han tyckte dom smakade för mycket kaffe sedan och spottade ut...Adam är mycket känslig för dofter och smaker.....på gott och ont...

Ha tänkt ut hur ja skulle skriva här innan jag loggade in, men ärligt så kändes det inte rätt att det det just nu, ni som vet och känner mig vet att jag skriver direkt från hjärtat och det som finns i skallen just nu!

Sitter och tittar på en sovande Adam..han somnade innan kl 21 idag...så underbart...men jag hann åka på ett par smällar i skallen...blev så rädd....låg och blundade och kände 2-3 smällar över huvudet....ont och rädd...skrek rakt ut.....
Adam vet ju inte vad han gör eller kan styra sina impulser...så känner kroppen att han måste slå...så slår han den närmsta....spelar ingen roll vem det är som står i vägen!

Men idag på Mässan så var Adam helt underbar....han älskar att röra sig på sådana stället och på stan...han bara går och myser..ingen ilska...bara leende på munnen då man pratar med honom....Däremot lillebror (David) på 3 år betedde sig som en hulligan.....3 års trots sägs det....efter ett par testningar så blev det vagnen och bilen..bara att åka hem...vem vill gå på mässa med en som bara skriker och gapar och slåss??

Funderar på simhallen imorgon...barnen skulle älska det, skulle gjort det idag, men har hunnit en massa idag med, mässa, bullbak...börja i orningställa bänkar efter renovering...ja saker görs hela tiden!

Puhhh var tvungen att lägga mig ner....gick ej annat för knät som gör så ont!
Kommer aldrig mera ta tablett efter hur jag mådde igår.

Tack snälla NI för alla era fina gästboks inlägg och Mail!!
Jag blir rörd då jag läser allting....vilka fina människor det finns bland vänner och nya vänner!!

Tack Helena för dina fina ord idag om att MIN blogg är beroende framkallande...då har man lyckats eller? :)
Blir så glad att det finns folk som läser och kommer med så mycket tips och råd och som även berättar sina historier..som man gråter till och så gärna vill hjälpa till med....
Men att finnas, maila....är mycket och man finns och tankarna finns hos...

Varför kan jag bara skriva på natten, varför är det bara då skrivar känslan kommer??

Har funderat på den frågan ett tag, vet du?

Hade inte så mycket att komma med idag...kanske blir mera imorgon? :)

Den som lever får se.


Men du:

Hörs när vi hörs, ses när vi ses.

Vickanen.blogg.se

[email protected]



Kommentarer
Skrivet av: Elin Markusson

Jösses, kan förstå du blev rädd. :/

Samtidigt är det ju som du säger, han vet inte vad han gör. Dock är det skönt han ha börja sova mer, men vi hoppas det blir bättre med.

Kramen

2009-11-01 03:55:19
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback